سه شنبه 4 اردیبهشت 1397
سیستم کامپیوتر تلفنی

تعامل و ارتباط با مشتریان یکی از مهمترین ارکان یک سازمان یا شرکت می باشد. هر چه این ارتباط راحت تر و سهل الوصول تر باشد به همان نسبت رابطه پایدارتری بین مشتریان و

سازمان ایجاد می شود. در دنیای فعلی سازمان ها یا شرکت هایی موفق تر هستند که بتوانند به بهترین وجه ممکن با مشتریان خود ارتباط داشته و به آنها سرویس و خدمات ارائه

دهند و از نظرات و پیشنهادات مخاطبین خود در کوتاه ترین زمان مطلع شده و استفاده نمایند. دستیابی به این هدف نیز جز یکپارچه سازی متمرکز و مکانیزه نمودن کانال های ارتباطی،

مدیریت یکسان و گزارش گیری مستمر از آنها امکان پذیر نمی باشد.

در این راستا شرکت آی تی مکث نیز با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های VOIP  ، تکیه بر تجارب مدیران و کارشناسان خود در این زمینه و سابقه خود در ارائه خدمات و محصولات

متنوع در راستای تکریم مشتریان و همچنین بررسی و تحلیل نقاط ضعف و قوت کلیه محصولات مشابه ایرانی و خارجی،اقدام به طراحی و عرضه سیستمهای IP Based Call Center

 و Contact Center  متناسب با نیاز سازمان و شرکت های ایرانی در ابعاد مختلف نموده است.

این شرکت بسته به نیاز مشتریان این محصول را در دو نوع Rack Mount  و Desktop  ارائه کرده است.