پنجشنبه 28 تیر 1397
واحد پشتیبانی


بخش زیادی از رضایت مشتریان همواره در ارزیابی خدمات پس از فروش و پشتیبانی به وجود می‌آید . بر این اساس ارائه خدمات با کیفیت برای پشتیبانی کارآمد و همیشگی از

مشتریان همواره مورد توجه تولید کنندگانی است که تنها فروش برای آنها اهمیت ندارد بلکه ارتباط با مشتری و رفع نیازهای او در مقاطع مختلف به عنوان هدف اصلی

مورد نظر است .

بخش پشتیبانی آی تی مکث نیز از ابتدای فعالیت این شرکت از جمله فعال ترین بخش های آن بوده و اکنون کلیه امور مربوط به نصب و راه اندازی ، آموزش ، راهبری و

خدمات پس از فروش محصولات را به عهده دارد .

این شرکت خدمات پس از فروش خود را در 31 استان کشور در کمترین زمان ممکن از طریق نمایندگی های فعال به مشتریان  عرضه می کند .

قابل ذکر است کلیه خدمات و محصولات آی تی مکث در بانک ها و سازمان های مختلف سراسر کشور تحت پوشش این شبکه هستند .